Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(492)
Katalog zbiorów
(78)
Forma i typ
E-booki
(348)
Audiobooki
(175)
Książki
(47)
Publikacje popularnonaukowe
(26)
Poradniki i przewodniki
(21)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(67)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(2)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(76)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Filia 2
(1)
Filia 3
(2)
Autor
Fihel Marta
(54)
Komerski Grzegorz
(52)
Tracy Brian
(40)
Jemielniak Dariusz
(38)
Blanchard Ken
(21)
Jażyński Marcin
(12)
Drummer Agnieszka
(9)
Maxwell John C
(9)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(8)
Dondziłło Grzegorz
(8)
Doroba Anita
(8)
Lencioni Patrick
(8)
Polak Maciej
(8)
Tracy Brian (1944- )
(8)
Witkowska Magda
(8)
Heath Chip
(7)
Montgomery Lucy Maud
(7)
Austen Jane
(6)
Cain Susan
(6)
Lipa Michał
(6)
Budzyński Wojciech
(5)
Heath Dan
(5)
Kim W. Chan
(5)
Kozak Robert
(5)
Rzychoń Tomasz
(5)
Sarnacka-Smith Anna
(5)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(5)
Święcki Adam
(5)
Dawson Roger
(4)
Ferriss Timothy
(4)
Kućma Tomasz
(4)
Lencioni Patrick (1965- )
(4)
McKeown Greg
(4)
Orwell George
(4)
Roman Paul
(4)
Scott Kim
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Arden Ron
(3)
Bakalarz Dariusz
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Brené Brown
(3)
Brian Tracy
(3)
Brown Brene
(3)
Carew Donald
(3)
Chandler M. Tamra
(3)
Doyle Arthur Conan
(3)
Fitzgerald Francis Scott
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grazier Peter
(3)
Grealish Laura Dowling
(3)
Johnson Spencer
(3)
Kawszyn Roman
(3)
Kieżun Witold
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Kozyra Beata
(3)
Lorber Robert
(3)
Mauborgne Renée
(3)
Maxwell John C. (1947- )
(3)
Michalak Robert
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Orloff Judith
(3)
Owsiak Anna
(3)
Parisi-Carew Eunice
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Pawłowski Konrad
(3)
Raz Tahl
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Szaran Adam
(3)
Wikiera Artur
(3)
Zigarmi Drea
(3)
Zigarmi Patricia
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Bagdonas Naomi
(2)
Barker Eric
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Bogucka-Steczek Masza
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Carroll Lewis
(2)
Catmull Ed
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Cohen June
(2)
Conley Randy
(2)
Conrad Joseph
(2)
Dickens Charles
(2)
Doron Eyal
(2)
Dudek Agnieszka
(2)
Dumas John Lee
(2)
Edington D.W
(2)
Edwards Jim
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(282)
2010 - 2019
(278)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(72)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(570)
Język
polski
(559)
Odbiorca
Menedżerowie
(11)
Dorośli
(7)
Dyrektorzy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Rodzice
(2)
Młodzież
(1)
Pracownicy HR
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Zarządzanie
(15)
Sukces
(12)
Organizacja
(9)
Samorealizacja
(9)
Menedżerowie
(8)
Praca
(7)
Psychologia biznesu
(7)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Marketing
(5)
Osobowość
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Przywództwo
(5)
Psychologia pracy
(5)
Kadry
(4)
Motywacja
(4)
Praca zespołowa
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Czas pracy
(3)
Innowacje
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreatywność
(3)
Metodologia
(3)
Nowy produkt
(3)
Obsługa klienta
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Produktywność pracy
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Samopoznanie
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Asertywność
(2)
Decyzje
(2)
Dzieci
(2)
Handel
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Mentoring
(2)
Model biznesowy
(2)
Motywacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek
(2)
Sens życia
(2)
Storytelling
(2)
Uczucia
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Ajurweda
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Autorytet
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Ciąża
(1)
Coaching
(1)
Data mining
(1)
Dietetyka
(1)
Doradztwo gospodarcze
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Ekonomia
(1)
Emergentyzm
(1)
Etyka biznesu
(1)
FBI
(1)
Finanse
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Internet
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lekarze
(1)
Lipsenthal, Lee
(1)
Lęk
(1)
Marketing szeptany
(1)
Masy (socjologia)
(1)
Małżeństwo
(1)
Mindfulness
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Miłość
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Niepowodzenie
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Odżywianie
(1)
Otyłość
(1)
Pewność siebie
(1)
Pieniądz międzynarodowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pokonywanie strachu
(1)
Polityka
(1)
Pomysł na
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(36)
Opracowanie
(5)
Wydawnictwa popularne
(4)
Podręcznik
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Dziecko
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradniki
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(43)
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Medycyna i zdrowie
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
570 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 5 godz. 25min.
Zrób miejsce dla akceptacji, wykorzystując ogromną siłę słowa "nie". Ile razy mówiłeś „tak” w odpowiedzi na złe propozycje - przytłaczające prośby, toksyczne relacje, czasochłonne zobowiązania? Jak często pragnąłeś mieć siłę pozwalającą uwolnić się od nich? Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
W tym przełomowym bestsellerze znajdziesz dowody naukowe na to, jak twój niepokój, depresja, złość, obsesyjność lub impulsywność mogą być związane z funkcjonowaniem określonych struktur w twoim mózgu. Nie jesteś skazany na mózg, z którym się urodziłeś. Oto tylko kilka z zaskakujących - i skutecznych - "recept dla mózgu" neuropsychiatry dr. Daniela Amena, które mogą ci pomóc uzdrowić swój mózg i zmienić życie: Aby opanować niepokój i panikę: Zastosuj proste techniki oddechowe, aby natychmiast uspokoić wewnętrzne wrzenie. Aby zwalczyć depresję: Naucz się, jak likwidować automatyczne negatywne myśli. Aby opanować gniew: Stosuj wskazówki dr. Amena dotyczące diety i dowiedz się, które składniki odżywcze uspokajają złość. Aby pokonać impulsywność i nauczyć się koncentracji: Naucz się całkowitej koncentracji dzięki "Cudowi jednej strony".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal” i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy jak Malcolm Gladwell, Tim Ferriss czy Daniel Pink? Sekret tkwi w tym, że Odlotowe pomysły pokazują zaskakujący sposób myślenia o tajnikach zachowań grupowych, który stawia pod znakiem zapytania wszystko to, co do tej pory wiedzieliśmy na ten temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Laurum)
Autor poddaje wnikliwej analizie całą dotychczasową wiedzę dotyczącą kobiecego podniecenia seksualnego i pożądania. Opierając się na szeroko zakrojonych badaniach i wywiadach z renomowanymi behawiorystami, seksuologami, psychologami oraz kobietami, autor zmusza nas do zrewidowania głęboko utrwalonych wyobrażeń dotyczących kobiecej seksualności. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The one minute manager builds high performing teams.
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności - rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera® jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół. Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju: fazę orientacji fazę niezadowolenia fazę integracji fazę rezultatów Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom. Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy. Ta godna uwagi, a zarazem łatwa w odbiorze książka zawiera podstawowe wiadomości i wskazówki na temat kreatywnego, spersonalizowanego przywództwa, dzięki którym twoi ludzie zaczną uzyskiwać najlepsze wyniki, a firma osiągnie najwyższe jak dotąd obroty finansowe. Książka ta stanie się dla ciebie przewodnikiem, do którego będziesz wielokrotnie powracał, dopóki posługiwanie się zróżnicowanymi stylami przywództwa w kierowaniu pracą innych i wspieraniu jej nie stanie się twoją drugą naturą, zarówno w roli menedżera, jak i rodzica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The one minute manager meets the monkey.
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu - ta książka jest dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new one minute manager.
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym - a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dzisiejszych czasach oczekuje się od nas wszystkich w pracy coraz większej skuteczności zespołowej. Czy jednak wiemy, jak zbudować zespół, który naprawdę potrafi wykorzystać wiedzę, doświadczenie i motywację swoich członków? Większość z nas nie wie, szybko popada we frustrację, poddaje się i skłania ku samodzielnemu działaniu, ale w dzisiejszym środowisku biznesowym nie jest to dobre rozwiązanie. Na szczęście jest lepszy sposób. Trzej eksperci, Ken Blanchard, Alan Randolph i Peter Grazier, przedstawiają nam w tej książce trzyetapowy proces, dzięki któremu potrafimy przekształcić każdy zespół w tzw. zespół na wyższym poziomie, czyli zespół wykorzystujący efektywnie pomysły i motywację wszystkich swoich członków oraz czas swoich przywódców, proces przynoszący korzyści każdemu członkowi zespołu z osobna i całej organizacji.Dyskusje, analizy przykładów i pytania pomogą czytelnikowi i jego kolegom z zespołu nauczyć się dzielenia informacjami, by budować większe zaufanie i poczucie odpowiedzialności, jasnego wyznaczania granic, by dać członkom zespołu wolność do odpowiedzialnego działania, oraz zarządzania samym sobą, by zespołowo podejmować dobre decyzje. Jeśli wprowadzisz w życie rady zawarte w tej książce, przekonasz się, że praca zespołowa sprawia przyjemność, daje satysfakcję i zapewnia wysoką wydajność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 3 godz. 25 min 13 s.
W dzisiejszych czasach oczekuje się od nas wszystkich w pracy coraz większej skuteczności zespołowej. Czy jednak wiemy, jak zbudować zespół, który naprawdę potrafi wykorzystać wiedzę, doświadczenie i motywację swoich członków? Większość z nas nie wie, szybko popada we frustrację, poddaje się i skłania ku samodzielnemu działaniu, ale w dzisiejszym środowisku biznesowym nie jest to dobre rozwiązanie. Na szczęście jest lepszy sposób. Trzej eksperci, Ken Blanchard, Alan Randolph i Peter Grazier, przedstawiają nam w tej książce trzyetapowy proces, dzięki któremu potrafimy przekształcić każdy zespół w tzw. zespół na wyższym poziomie, czyli zespół wykorzystujący efektywnie pomysły i motywację wszystkich swoich członków oraz czas swoich przywódców, proces przynoszący korzyści każdemu członkowi zespołu z osobna i całej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Inspirująca, praktyczna książka, która przywraca magię doświadczeniom związanym z ciążą i porodem. Dziecko, które nosisz, reaguje na więcej bodźców, niż się wydaje. Jego prawidłowy rozwój w fazie prenatalnej może w dużej mierze zależeć od tego, jak bardzo je kochasz, czy mówisz do niego łagodnym głosem i czy jesteś spięta czy zrelaksowana. W czasie ciąży możesz łączyć się z dzieckiem na poziomie podświadomym, aby pełniej je czuć. Ta inspirująca książka jest pełna wiedzy o tym, jak najlepiej możesz zadbać o swoje dziecko w trakcie ciąży. Przeczytaj ją i zastosuj zawarte w niej rady, a ciąża będzie dla ciebie doświadczeniem jeszcze głębszym i wspanialszym. Światowy guru w dziedzinie medycyny holistycznej Deepak Chopra przeprowadzi cię przez kolejne fazy ciąży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 618 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM.331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: niepewność, chaos, łut szczęścia - dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności.
U góry 4 s. okł.: Zarządzanie i strategia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od dobrego do wielkiego / Jim Collins ; przekład Marcin Wąsiel. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 291 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA – kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W książce Od dobrego do wielkiego omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce Od dobrego do wielkiego znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. Nasze pięcioletnie badania przyniosły wiele ciekawych spostrzeżeń, niejed-nokrotnie zaskakujących i niezgodnych z obiegowymi opiniami. Nadrzędny wniosek, jaki z nich wypływa, można zawrzeć w jednym zdaniu: wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielka księga soków / Pat Crocker ; przekł. Magda Witkowska. - Warszawa : MT Biznes, 2013. - 416 stron : ilustracje ; 26 cm.
Znajdziesz tu 350 receptur! Ciesz się smakiem warzyw i owoców w postaci soków, toników, napojów oczyszczających i pobudzających trawienie, herbat, przecierów, koktajli i doskonałych zamienników dla kawy czy herbaty, a także mrożonych przekąsek. Książka zawiera: Informacje na temat 7 głównych układów naszego ciała, a w szczególności na temat ich roli w zachowaniu zdrowia, potencjalnych schorzeń oraz zmian, jakie można wprowadzić w diecie i stylu życia, aby utrzymać optymalny poziom ich funkcjonowania. Szczegóły dotyczące 80 powszechnych problemów zdrowotnych wraz z zaleceniami dotyczącymi możliwości ich łagodzenia za pomocą naturalnych produktów żywnościowych. 128 zdjęć owoców, warzyw i ziół, a także informacje na temat ich właściwości leczniczych oraz rady dotyczące zakupów i przechowywania produktów. 16 stron kolorowych zdjęć, inspirujących do robienia soków. Źródło: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 641 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta droga do wiedzy)
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty.
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Autor ujawnia pięć niepozornych strategii, dzięki którym możemy stworzyć warunki sprzyjające niezwykłej produktywności, a także odzyskać zdrowie psychiczne i przywrócić życiu równowagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM.159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej